Distribuitor bauturi

Distribuitor bauturiAici va prezentam tot ce trebuie sa faca un distribuitor bauturi si produse alimentare.Deoarece supermarketurile au devenit normele pentru consumatori, cele mai multe alimente ajung pe mesele oamenilor dupa ce acestea trec printr-un lant complex de aprovizionare. Alimentele sunt transferate de la producatori sau fabrici catre o retea de distribuitori de produse alimentare engros. De aici sunt preluate de firmele de distributie si livrate magazinelor de produse alimentare, pentru ca in final produsele sa ajunga pe la rafturile magazinelor.

De ce aveti nevoie de un distribuitor bauturi specializat?

Acest tip de retea de distributie functioneaza cel mai bine in cazul stocurilor de produse alimentare ambalate care au o perioada de valabilitate mai mare. Alimentele ambalate sunt comandate in cantitati mai mari, deoarece costurile de transport si depozitare sunt mai mici. Ele sunt mai putin predispuse deteriorarii in timpul transportului, iar distribuitorii nu au nevoie de un echipament scump pentru a preveni distrugerea ambalajelor. Marfurile ambalate sunt, de asemenea, distribuite in cutii mari si rezistente, astfel incat, in general, acestea nu necesita o manipulare atat de atenta.

Alimentele cu un termen scurt de garantie, perisabile sau care se obtin sezonier nu pot fi transportate si manipulate la fel de usor. Pentru aceste alimente este nevoie de distribuitori speciali care detin echipamente adecvate pentru stocarea si mentinerea proaspata a produselor alimentare.

O alta categorie de producatori / distribuitori de alimente sunt furnizorii de produse alimentare care ocupa spatiul dintre produsele cu termen lung de garantie si produsele proaspete. Cum ar fi:  produsele de panificatie, carnea si produsele lactate. Aceste produse au un termen de valabilitate care poate fi masurat in saptamani, mai degraba decat zile sau luni. Aceste produse sunt vandute si livrate direct de la producator la magazine alimentare sau restaurante.

Majoritatea produselor alimentare ajung la consumatori prin intermediul modelelor de distributie mentionate mai sus. Cu toate acestea, afacerile cu produse alimentare se schimba in functie de schimbarile din stilul de viata al consumatorilor si de asteptarile acestora de a avea pe rafturi o varietate mai mare de produse prospete la un pret cat mai mic. Consumatorul de astazi este intotdeauna in criza de timp si cauta diverse modalitati de a economisi timp si bani.  De aceea alege sa cumpere produse alimentare la un pret convenabil si care pot fi gatite cu usurinta. In acelasi timp se asteapta sa gaseasca pe rafturile magazinelor o varietate mare de alimente proaspete si sanatoase.

Cu un secol in urma, daca cineva dorea sa cumpere produse alimentare, ar fi trebuit sa treaca pe la mai multe magazine pentru a obtine tot ceea ce avea nevoie. Consumatorul trebuia sa mearga la brutarie pentru a cumpara paine, la macelarie pentru carne si asa mai departe. Pe masura ce retelele de distributie au devenit mai sofisticate (acum marfurile pot fi transportate cu trenuri, avioane sau camioane), a aparut posibilitatea ca aceste produse sa fie adunate intr-un singur magazin alimentar astfel incat cumparatorul  sa poata sa le achizitioneze pe toate dintr-un singur loc economiseasind astfel mai mult timp.

Un nou trend in ceea ce priveste vanzarea produselor alimentare o reprezinta aparitia alimentarelor on-line. Oamenii isi pot achizitiona produsele alimentare comandandu-le pe internet. In Statele Unite, de exemplu, au fost vandute produse alimentare online in valoare de 7 miliarde $ in anul 2015. Acest trend afecteaza companiile de distributie deoarece cumparatorii cer servicii rapide si de calitate la preturi mici.